Zapraszamy na rejsy w Chorwacji
Na jachcie Elan 431, S/Y Sistrum
Zapraszamy na pokład jachtu ekspedycyjnego
Nasz jacht wyprawowy SISTRUM, przez ostatnie lata z nami, zdobył duszę i tysiące mil na wielu morzach i oceanie.
Załogom obiecujemy cudowną przygodę , wspaniałe opowieści i komfortowy jacht wyposażony wyprawowo!
Załogom obiecujemy cudowną przygodę , wspaniałe opowieści i komfortowy jacht wyposażony wyprawowo!
- Podczas rejsu opowiemy wszystkim jak to jest żyć na morzu, jak to jest zdobywać świat i realizować marzenia.
- Zaprosimy Was do załogi pełnej uśmiechu i pasji, wiedzy i doświadczeń, pełnej zrozumienia i radości.
- Podczas rejsu przez najpiękniejsze miejsca Dalmacji Środkowej będziemy szukać skarbów w wyjątkowych i tajemniczych miejscach. Będziemy uczestnikami międzynarodowej zabawy w Geocaching.
- Odwiedzimy urokliwe (niedostępne z lądu) zakątki Chorwacji. Jesteśmy tu od wielu lat. Pływamy nie jak chorwaccy skipperzy, pływamy w nocy, podczas wiatru, pływamy też w wyjątkowe magiczne miejsca znane tylko nam!
- Będziemy wspólnie nurkować przy wrakach, zwiedzimy twierdze, wodospady i czynne wulkany.
- Odwiedzimy urocze stare miasta i wioski, zjemy pyszne miejscowe dania na pokładzie jachtu i w miejscowych restauracjach.
- Podczas rejsów wszyscy członkowie załogi, którzy ukończą szkolenie i zdadzą egzamin mogą otrzymać Certyfikaty Qualified Crew lub Skipper ISSA!!!
Zapraszamy na rejsy stażowe, dla początkujących i średnio zaawansowanych sterników
Wykonując obowiązki oficera pokładowego wszyscy rozwijają wiedzą i umiejętności samodzielnego prowadzenia jachtu.
Dodatkowo koncentrując się na określonych obowiązkach wszyscy czynią znaczące postępy w wybranych dziedzinach wiedzy żeglarskiej w krótkim czasie, bez ryzyka dla załogi i jednostki.
Będąc oficerem macie więcej obowiązków ale dużo więcej się uczycie, macie prawo popełniać błędy które ktoś będzie mógł naprawić.
Dodatkowo tylko u Nas dla Oficerów wyjątkowa oferta, doceniając Wasz wkład w życie i bezpieczeństwo jachtu proponujemy
Minimalny udział w rejsie jako oficer to 3 tygodnie
Każdy z kapitanów musiał przejść tą samą długą, niełatwą drogę do osiągnięcia samodzielności, osiągnięcia bezbłędności i bezpieczeństwa w podejmowanych decyzjach. Czas między uzyskaniem uprawnień sternika a samodzielnym pływaniem na coraz bardziej wymagających jednostkach to dalej czas nauki. Samo przebywanie na pokładach jachtów i uczestniczenie w rejsach jako załoga to niestety za mało.
Każda godzina na morzu jest nie niedoceniana, staż jest niezbędny. Ale odpowiedzialność na morzu to nie tylko doświadczenie i wiedza ale przede wszystkim trafne decyzje za które ponosimy pełną odpowiedzialność przed ludźmi i prawem. Trzeba te decyzje podejmować, to jedyny sposób ich ćwiczenia. I nie możemy sobie pozwolić na błędy bo tak właśnie dzieją się złe rzeczy na morzach. Z braku doświadczenia mimo dobrej woli. Jedyny taki sposób to podejmowanie tych decyzji w obecności kogoś kto może że ocenić i zmienić jeśli tego będą wymagać.
Niewiele czasu podczas szkoleń na sternika poświęca się odpowiedzialności i ogromnej różnicy prawa morskiego w porównaniu do prawa cywilnego. Dopiero zupełnie sami podejmując decyzje poczujemy ze rozwiązań jest wiele, danych i zmiennych jeszcze więcej a często tylko jedno rozwiązanie jest bezpieczne dla nas, załogi i jednostki. Prawidłowy wybór nie jest łatwy i możemy się tego nauczyć tylko na podstawie doświadczenia i błędów.
Wiemy że niedopuszczalne jest popełnianie błędów zimą na morzach i oceanach. Nie mamy prawa narażać innych.
Bycie oficerem lub posiadanie kapitana na pokładzie to unikatowe prawo popełniania błędów. To największe doświadczenie niedające się porównać z innym, dodatkowo to też bezpieczeństwo dla załogi i jednostek.
Sprawdźcie najkorzystniejsze dla Was terminy, my pomożemy Wam zorganizować dojazd i się przygotować.
Szkolenia i wyprawy prowadzimy na jachcie wyprawowym SISTRUM
To świetnie wyposażona jednostka, która przepłynęła z nami bezpiecznie dziesiątki tysięcy mil!
Jacht Sistrum maj 4 kajuty i 3 łazienki. Są 2 kajuty rufowe małżeńskie i 2 kajuty dziobowe oficerskie (koje umieszczone nad sobą)
Wszystkie łazienki z prysznicami, z gorącą wodą, prysznic zaburtowy, telewizor, duża lodówka.
Nasz jacht Sistrum, często występuje w mediach jako wzór wyposażenia i dzielności!
Wyposażenie dodatkowe jachtu to:
ploter map w mesie i na górnym pokładzie, AIS, Navtex, log, autopilot, 2 systemy komunikacji satelitarnej, węzeł pogodowy, ponton + silnik zaburtowy, kamizelki pneumatyczne
Wyposażenie bezpieczeństwa Jachtu
- Tratwa ratunkowa
- Pasy ratunkowe 8-12 szt
- Szelki asekuracyjne 8 szt
- NOWE Pasy ratunkowe pneumatyczne x 8 (wyposażenie wacht) Koło ratunkowe (podkowa)
- Radiostacja UKF stacjonarna x 2
- Radiostacja UKF przenośna x 3
- Pławka świetlna
- Pirotechnika bezpieczeństwa
- Lampa przenośna (szperacz)
Cena każdego rejsu lub/i szkolenia, obejmuje:
- koja w kajucie dwuosobowej
- opiekę polskiego skippera
- opiekę profesjonalnego pedagoga i trenera żeglarstwa (szkolenia)
- udział w wykładach na profesjonalnej sali szkoleniowej, dostosowanej do Covid 19 (szkolenia)
- materiały szkoleniowe on-line i materiały po każdym wykładzie (szkolenia)
Kasa rejsowa obejmuje: (jest zbierana na pokładzie, dopiero w chwili wejścia)
- opłaty portowe
- paliwo
- wyżywienie na jachcie (min. 3 posiłki w tym min. 1 ciepły)
- wydatki eksploatacyjne na pokładzie jachtu (płyn do czyszczenia naczyń, ręczniki itd.)
- Trans Log (sprzątanie jachtu, odkażanie jachtu, pranie i ozonowanie pościeli, gaz, dostęp do poczty i pogody w Internecie (na jachcie jest Internet bez limitu )
Dojazd:
Pomagamy w organizacji dojazdu!
Piszcie do nas. Pomożemy w zaprojektowaniu trasy samochodowej i lotniczej – mamy w tym bardzo duże doświadczenie
Zapraszamy do obejrzenia filmu zawierającego kilka naszych wskazówek o pierwszym rejsie:Są jeszcze miejsca
Jak co roku, prowadzimy profesjonalne szkolenia dla wymagających żeglarzy w Chorwacji
Szczegóły dat i etapów poniżej, prowadzimy już zapisy
Co nas wyróżnia, z wszystkich innych firm szkolących na ciepłych wodach?
- Mamy 14 lat doświadczenia w profesjonalnych wyprawach daleko morskich. Mamy 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń żeglarskich
- Nasi wykładowcy to dyplomowani pedagodzy i coachowie, a nie tylko instruktorzy po 2 tygodniach szkolenia
- Codziennie są prowadzone wykłady w klimatyzowanej sali wykładowej, codziennie prowadzona jest nauka manewrów na bogato wyposażonych jachtach wyprawowych, a nie pustych czarterówkach 🙂
- W czwartek jest egzamin próbny, w piątek jest egzamin Państwowy Jachtowy Sternik Morski PZŻ i egzaminy Inshore Skipper oraz radiooperator VHF
- Nie polecamy zdania egzaminów chorwackich Vditelj Brodice. Te uprawnienia nie są mile widziane w wielu krajach (niestety w wielu krajach są też niehonorowane)
- Prowadzimy najbardziej popularne szkolenia na uprawnienia akceptowane i honorowane wszędzie na świecie
- Nasze szkolenia wyróżniają się też tym, że przygotowują do prowadzenia jachtu, a nie tylko przygotowują do egzaminu !
- Na miejscu, ostatniego dnia prowadzimy też szkolenie i egzamin radiooperatora VHF. Warto je brać pod uwagę, inaczej trzeba kiedyś ponownie stracić prawie tydzień urlopy na następne szkolenie na radiooperatora !
- Z nami za pomocą e-learningu wszyscy będą mogli rozpocząć szkolenie jeszcze przed wyjazdem
Cena rejsu (są powyżej) + kasa rejsowa 200 Euro (wakacje i Chorwacja), 180 Euro podczas wyprawy
Rabaty i zniżki:
- zakup rejsu z dużym wyprzedzeniem – 8%
- studenci – 5%
- rodzina z dzieckiem – 5%
- muzyk grający z gitarą – 5%
Maksymalny rabat to 10%, rabat nie dotyczy last i first minute
Plan jachtu:
Jedna z naszych prezentacji; misja Baltic Anchor i Kapitana Adama Jakubczaka
Więcej na naszej stronie w zakładce O Nas i My w mediach – zapraszamy !
Jacht S/Y sistrum jest flagowym jachtem projektu Non Profit – www.RealitySailing24.com
Zobacz czego dotyczy projekt!
Jacht:
Płyniemy komfortowym 10-osobowym jachtem klasy Elan 431. Jacht ma 4 kajuty, 3 łazienki z gorącą wodą (osobny prysznic zaburtowy) telewizor i największy zbiór koncertów i filmów morskich, duża lodówka.
Wyposażenie dodatkowe jachtu to:
- ploter map w mesie i na górnym pokładzie,
- log, autopilot, węzeł pogodowy,
- ponton + silnik zaburtowy (w cenie!),
- szpryc buda,
- pełne wyposażenie do profesjonalnego nurkowania,
- kamizelki pneumatyczne dla wachty nawigacyjnej.
Cena obejmuje:
- koja w kajucie dwuosobowej
- opiekę polskiego skippera
Kasa rejsowa w wakacje obejmuje:
- opłaty portowe
- paliwo
- gaz
- sprzątanie jachtu po rejsie
- dostęp do poczty i pogody w Internecie
- wyżywienie na jachcie (wyżywienie wyłącznie na jachcie, bez alkoholu)
Dojazd:
Dołożymy wszelkich starań żeby pomóc załogantom w organizacji dojazdu na rejs. Nie zajmujemy się organizacją dojazdu, tylko organizujemy rejs.
Polecamy przylot tanimi liniami z większych miast Polski – nie zajmujemy się organizacją transportu ale mamy w tej kwestii wiele lat doświadczeń
Kontakt:
telefon:
+48 509-724-979
rezerwacje na: balticanchor@gmail.com